REFUSION/ANGREBSFRIST
Vi tilbyder en åben returpolitik på 14 dage, hvilket betyder, at du har 14 dage til at bede om dine penge tilbage.
For at gennemføre en returnering, skal du have en kvittering og/eller anden form for bevis på, at du har købt produktet hos os. Kontakt os på nordklover@gmail.com for at starte returprocessen.
Hvis din retur bliver godkendt, sender vi dig instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende pakken. Objekter, der returneres til os uden forudgående returautorisation, vil ikke blive accepteret.
Du kan altid kontakte os med eventuelle spørgsmål vedrørende retur på nordklover@gmail.com.
Skader og problemer:
Venligst kontroller din ordre umiddelbart efter modtagelse. Kontakt os straks, hvis varen er defekt, beskadiget eller hvis du har modtaget en forkert vare, så vi kan vurdere problemet og rette det.
Undtagelser/ikke-returmulige varer:
Nogle typer af varer kan ikke returneres, f.eks. letfordærvelige varer (som mad, blomster eller planter), tilpassede produkter (som specielle ordrer eller personlige varer) og varer til personlig pleje (som kosmetikprodukter).
Vi accepterer heller ikke retur af farlige materialer, brandbare væsker eller gasser. Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende et specifikt objekt.
Desværre kan vi ikke acceptere retur af udsalgsvarer eller gavekort.
Den hurtigste måde at sikre, at du får det, du ønsker, er at returnere den aktuelle vare. Når returordren er accepteret, kan du foretage et separat køb af den nye vare.
Refusioner:
Vi vil kontakte dig, når vi har modtaget og inspiceret din retur, og informere dig om, hvorvidt refusionen er godkendt. Er refusionen godkendt, vil beløbet automatisk blive refunderet til din oprindelige betalingsmetode.
Vær opmærksom på, at det kan tage lidt tid for banken eller kreditkortudstederen at behandle og bogføre refusionen. Dette kan også gælde eventuelle 2-årige krav.